دکوراسیون

ویترین طلا فروشی و اهمیت آن

ویترین طلا فروشی

ویترین طلا فروشی و کاربرد آن:

ویترین طلا فروشی، دکور یا استند های فروشگاه طلا فروشی شما، برای نمایش و چیدمان طلا ها و جواهرات طراحی می شوند. جایی در فروشگاه شما است که از بقیه ی مکان ها، از اهمیت بیشتری برخوردار است؛ چرا که هر فرد در نگاه اول با آن مواجه می شود و تصمیم می گیرد که برای خرید، وارد فروشگاه شود یا خیر. در یک نگاه کلی شاید اهمیت آن خیلی مشخص نباشد، اما با کمی تامل متوجه مهم بودن آن برای فروشگاه خود می شوید. بنابراین مهم است که یک دکور و ویترین جواهر فروشی مناسب را سر لوحه ی کار خود قرار دهید.

 

یک ویترین جواهر فروشی مناسب و ویژگی های آن:

شاید سوال خیلی ها باشد که یک ویترین جواهر فروشی مناسب دارای چه ویژگی هایی است؟

پاسخ در سلیقه و خلاقیت خود فرد نهفته است. هر فروشنده ای که به دنبال کسب سود بیشتراست، قطعا باید ابتدا روی ظواهر تمرکز کند. مشتری ابتدا از روی ظاهر یک فروشگاه، به آن توجه می کند و اگر با سلیقه اش همخوانی داشته باشد، وارد آن می شود تا خرید مورد نظر خود را انجام دهد. بسیاری از فروشنده ها افکار ناکارآمدی دارند از قبیل اینکه: مهم کیفیت و زیبایی خود طلا ها است و نحوه چیدمان و دکور آن، اهمیت چندانی ندارد. این تفکر از این جهت ناکارآمد است که یک طلای زیبا، باید دارای یک استند و دکور زیبا و شیک باشد تا به چشم بیاید.

 

تفاوت میان فروشگاه ها:

برای اینکه گفته های بالا راجع به ویترین جواهر فروشی، کمی ملموس تر باشند به تجربیات و مشاهدات خود رجوع کنید. همه ی ما قطعا تجربیاتی در این جهت داشته ایم که صرفا بخاطر زیبایی و شیک بودن یک فروشگاه، به طور ناخوداگاه به سمت آن جذب شده ایم. بار ها مشاهده کرده ایم که یک طلا فروشی شیک و مدرن، از یک ویترین طلا فروشی مدرن و زیبا نیز برخوردار است. حتی جعبه های طلا فروشی برخی فروشگاه ها، زیبایی جواهرات آن ها را چند برابر می کند.

حال که از اهمیت ویترین طلا فروشی با خبریم، می دانیم که تفاوت میان فروشگاه های طلا فروشی موفق و نا موفق، پرداختن به این نکات جزئی و مهم، مثل داشتن یک ویترین طلا فروشی زیبا و مدرن است. نحوه ی دکور و چینش ویترین جواهر فروشی، به قدری مهم است که شاید نیاز باشد با متخصصین در این زمینه مشورت شود.

ویترین طلا فروشی

جعبه جواهر فروشی و استند ها:

جعبه جواهر فروشی و سینی طلا ها، دارای انواع و اشکال متفاوتی هستند، که برای هر نوع جواهر به شکل منحصر به فردی طراحی شده اند. برای مثال یک نیم ست، از استند مخصوص به خود برخوردار است، انگشتر ها روی سینی های مخصوص خودشان قرار می گیرند؛ و گوشواره، گردنبند، دستبند ها و … همگی باید در جایگاهی که برای آنها طراحی شده قرار بگیرند.

در یک ویترین طلا فروشی مناسب، از استند های مناسب استفاده می شود. استند ها که ماکت یا مانکن طلا فروشی هم نام دارند، از انواع مختلفی برخوردارند؛ که بسته به سلیقه و خواسته ی طلا فروش، در ابعاد و رنگ های خاصی طراحی می شوند و طبعا از قیمت های متفاوتی برخوردارند. برخی استند ها که صاحبان فروشگاه، در ویترین طلا فروشی خود از آن استفاده می کنند، از جنس پلاستیک تهیه و تولید شده اند و قیمت مناسب تری نسبت به بقیه دارند.

درحالیکه در تعداد دیگری از فروشگاه ها و ویترین های جواهر فروشی، از استند های ویژه که در زیبایی و شیک بودن مثال زدنی هستند و از جنس هایی مثل چوب ساخته شده اند، استفاده شده است. جدا از اینها روکش هایی که روی این مانکن ها قرار می گیرند، طبق خواسته ی خریداران در رنگ ها و جنس های مختلف پارچه یا چرم و … طراحی می شوند.

علاوه بر ویترین طلا فروشی و جعبه جواهر فروشی مناسب، نحوه ی نور پردازی و رنگ های استفاده شده در استند ها، دیوار ها و محیط طلا فروشی از اهمیت بالایی برخوردار هستند. همه چیز باید به گونه ای باشد که در عین زیبایی، با یکدیگر تناسب و همخوانی هم داشته باشند. باید کمی تحقیق کرد که چه رنگ ها و طرح هایی، مناسب مکانی مثل طلا فروشی است. با کمی گشت و گذار در طلا فروشی های شهر و دیدن ویترین جواهر فروشی و دکور آنها، می توانید اطلاعات مهمی در این راستا بدست آورید.

ویترین طلا فروشی

توجه به تمام ابعاد یک ویترین جواهر فروشی مناسب:

از قدرت ذهن و خلاقیت خود بهره بگیرید و یک ویترین طلا فروشی فوق العاده خلق کنید. برای این کار از رنگ های مناسب، که درخشش جواهرات را چند برابر می کنند استفاده کنید. همچنین مطالعه ای در زمینه تاثیر رنگ ها داشته باشید. لازم است بگویم اگر کمی در این موضوع دقت شود، حتی لازم به هزینه های بالا نیست. شما می توانید طوری دکور را طراحی کنید، که حتی با هزینه ی کم هم زیبا و شیک به نظر برسد.

جعبه جواهر فروشی و تمامی ابزار مورد نیاز خود، برای داشتن یک طلا فروشی مناسب را، با دقت و سلیقه انتخاب کنید و از نتایج بدست آمده لذت ببرید. اداره ی یک جواهر فروشی به ذوق و هنر فراوان نیاز دارد و اگر شغل طلا فروشی را انتخاب کرده اید، این خصوصیات را درون خود افزایش دهید. اگر به تازگی وارد این حرفه شده اید، می توانید از تجربیات افراد دیگر در این زمینه بهره مند شوید.

دسترسی به سود بیشتر:

ویترین طلا فروشی شما می تواند سود فروشگاه شما را چند برابر کند یا بالعکس. به کمی هزینه در کنار ذوق، هنر و سلیقه نیاز است. جدا از دکور بیرونی یک طلا فروشی، دکور داخل آن که شامل تمامی استند ها، جعبه جواهر فروشی و سینی های طلا فروشی هستند همگی در کنار هم از اهمیت بسیاری برخوردارند. بسیار مهم است که مشتری انگشتر ها را روی چه نوع سینی ای و با چه طرح و نقشی مشاهده می کند. قطعا به طور ناخوداگاه در تصمیم او برای خریدن جواهر تاثیر گذار است، شاید باور نکردنی باشد اما کاملا اینگونه است.

ویترین طلا فروشی

همیشه در حال پیشرفت باشید:

ممکن است سالها پیش طلا فروشی خود را افتتاح کرده باشید؛ بنابراین احتمالا ویترین طلا فروشی شما متعلق به چندین سال پیش باشد. همه چیز نیاز به نوآوری و رسیدگی دارد. به دلایل مختلف اعم از کهنه شدن دکور، نیاز است که هر چند سال یکبار یا حتی هر چند ماه یکبار، دکور جواهر فروشی خود را تعویض و یا اصلاح کنید. در تمامی مشاغل قضیه به همین شکل است، یک فروشگاه موفق همیشه برای مشتری نوآوری و خلاقیت به وجود می آورد.

 

نگهداری از طلا و جواهرات خود در خانه:

جدا از فروشگاه های طلا فروشی و ویترین جواهر فروشی، دغدغه ی بسیاری از خانم ها نحوه ی نگهداری آنها از جواهرات و زیورآلات خود در خانه است. عده ای همیشه شکایت دارند مواقعی که می خواهند به مهمونی بروند، یا در هر صورت وقتی می خواهند از جواهرات خود استفاده کنند، آنها را پیدا نمی کنند و لازم است مدت ها به دنبال شان بگردند. عده ای دیگر اشیاء با ارزش و جواهرات گران قیمت خود را، بدون هیچ محافظی روی یک میز یا کمد رها می کنند!

اما مهم است مانند لباس هایی که درون جای مخصوص به خود، یعنی کمد ها و جا لباسی ها قرار می گیرند، جواهرات و زیور آلات نیز جایگاه مخصوص به خود را داشته باشند، با استفاده از جعبه جواهر فروشی و سینی های زیور آلات در خانه، به راحتی برای هر کدام از زیور آلات خود جای مخصوص به خودش را انتخاب کنید، برای مثال گوشواره ها را در یک بخش سینی و جعبه ی خود و انگشتر ها را در طرف دیگر قرار دهید، تا به راحتی قابل دسترسی و استفاده باشند و هرگز ناپدید نشوند.

ویترین جواهر فروشی خود را ارتقا دهید و شگفت زده شوید:

در نهایت بیش از پیش می دانیم که ویترین جواهر فروشی، در یک فروشگاه طلا فروشی در کنار طلا ها و جواهرات با کیفیت، حرف اول را برای جذب مشتری می زند.  یک طلا فروش موفق می داند راز موفقیت، در تنوع  و نوآوری است و مشتری جذب چنین طلا فروشی هایی خواهد شد.

یک ویترین طلا فروشی باید جلوه ای از زیبایی و ظرافت باشد. همه چیز باید از هنر خاصی برخوردار باشد حتی  یک جعبه جواهر فروشی! ویترین باید در نقطه ای قرار گیرد که به راحتی در معرض دید مشتری باشد. در اصل یکی دیگر از ویژگی های یک ویترین جواهر فروشی مناسب، داشتن مانکن ها و استند هایی است که به راحتی طلا ها و جواهرات را در معرض دید همگان قرار می دهند. در یک ویترین جواهر فروشی، شیشه های بیرونی ویترین دارای اهمیت بسیاری هستند، در درخشش و خوب جلوه کردن جواهرات موثر و محافظ طلا ها و زیورآلات محسوب می شوند. همه چیز در یک طلا فروشی باید طوری باشد که بر زیبایی جواهرات بیفزاید.

ویترین طلا فروشی

فراموش نکنید که اغلب مشتریان یک طلا فروشی، بانوانی هستند که به زیبایی و ظرافت اهمیت زیادی می دهند. اغلب خانم ها به دلیل ذوق و سلیقه ی فراوان، همیشه به دنبال ظرافت و هنر هستند. به همین دلیل مکان هایی مثل فروشگاه های طلا فروشی برای آنها، جذابیت فراوانی دارند. حتی اگر هدفی برای خرید جواهر و طلا نداشته باشند و زیبایی ویترین و جواهرات فروشگاهی، توجه آنها را جلب کند قطعا از آن بازدید خواهند کرد.

گاهی جعبه جواهر فروشی به قدری زیبا و هنرمندانه طراحی شده است که مشتری سالها آن را نزد خود نگه می دارد. این خودش نوعی تبلیغ محسوب می شود برای فروشگاهی که آن را عرضه کرده است. در محیط داخلی و ویترین داخلی فروشگاه، از لامپ ها و نور های مناسب و درخشنده استفاده کنید تا درخشش جواهرات را تشدید کنند و هرکس که داخل فروشگاه شد، از ترکیب بی نظیر نور ها و رنگ ها در کنار جواهرات زیبا لذت ببرد. در دکوراسیون و محیط طلا فروشی و ویترین جواهر فروشی خود، از رنگ هایی مثل سفید، طلایی، نقره ای و زرد استفاده کنید تا ببینید چگونه رنگ ها بر محیط تاثیرگذار هستند.

به همه چیز برای اداره ی یک طلا فروشی، باید با دقت و سلیقه پرداخته شود. یک فروشنده نیاز دارد مردمی و خونگرم باشد، روابط عمومی خوبی داشته باشد و به درستی مشتری را راهنمایی کند. اما این ها زمانی شکل می گیرند که مشتری تصمیم بگیرد وارد طلا فروشی شود. به زبان ساده تر، اولویت اول یک فروشگاه طلا و جواهر باید ظاهر و زیبایی آن باشد تا مشتری را به خود جذب کند. در گام بعدی موارد دیگر قرار می گیرند. اینکه سبک طلا فروشی شما مدرن باشد یا سنتی انتخاب شماست. اگر انتخاب کرده اید سنتی  و کلاسیک باشد، تصمیم بگیرید از رنگ ها و نور ها در ویترین طلا فروشی و در محیط فروشگاه طوری استفاده کنید که نشان دهد سبک فروشگاه شما چیست.

در حال حاضر سبک های امروزی و مدرن، بیشتر به چشم آمده و موفقیت های بیشتری به ارمغان می آورند. اکثر انسان ها علاوه بر اینکه طلا و جواهرات مدرن را می پسندند، بنابراین وارد یک طلا فروشی مدرن می شوند که حتی جعبه جواهر فروشی آن، با سلیقه و هنر خاصی طراحی شده باشد.

در نهایت هیچ چیز جای مشاهده و تجربه ی شخصی را نخواهد گرفت. تحقیق و بررسی کنید که یک ویترین طلا فروشی، چگونه می تواند سود فروشگاه را چند برابر کند. با امتحان کردن یکسری موارد، شخصا شاهد پیشرفت و موفقیت طلا فروشی خود باشید. اگر نمی توانید ویترین طلا فروشی و دکور جواهرات را یک مرتبه به طور کلی عوض کنید، این کار را با سلیقه و آرام آرام انجام دهید. حتی می توانید از جعبه جواهر فروشی شروع کنید! شما می توانید صاحب زیبا ترین و با سلیقه ترین جواهر فروشی شهر باشید اگر ذوق، هنر و سلیقه را در کار خود ادغام کنید و بار دیگر نگاهی به ویترین جواهر فروشی خود بیندازید، اشکالاتش را پیدا کنید و در جهت بهبود آنها گام بردارید.

ویترین طلا فروشی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *